امیدوارم فردا در کنار فوتبال پاک، شاهد سکو‌های پاک باشیم/ استقلالی‌ها در بدترین شرایط هم حامی تیم شان هستند

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال گفت: می‌خواهیم ثابت کنیم که استقلالی‌ها حتی در بدترین شرایط هم حامی تیم شان هستند.

رامین همتی، رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تقسیم بلیت فروشی شهرآورد تهران اظهار داشت: تا جایی که ما می‌دانیم قرار است ۵۶ هزار بلیت برای این بازی به فروش برسد. البته قرار بود در ابتدا ۹۰ درصد جایگاه‌های ورزشگاه در اختیار هواداران استقلال باشد و ما هم یک طرح موزاییکی برای این موضوع آماده کرده بودیم، اما با توجه به ۵۰-۵۰ شدن جایگاه‌ها این اتفاق رخ نخواهد داد.


بیشتر بخوانید: درگیری لفظی کالدرون و استراماچونی در نشست خبری


او ادامه داد: وضعیت فرهنگی هواداران در سال‌های اخیر بهتر شده است. هواداران ایرانی، در دنیا بهترین هستند و سکو‌ها را پر می‌کنند. این نعمتی برای فوتبال ایران است. اگر به کشور‌های عربی نگاه کنیم، ماشین‌های لوکس را جایزه‌ای برای ورود هواداران به ورزشگاه در نظر می‌گیرند. ما باید قدر هواداران را بدانیم. استقلال مکتبی دارد که بزرگانی مثل حجازی و پورحیدری برای آن زحمت کشیدند. هواداران هم باید این مکتب را ادامه دهند. سکو‌ها نیز به صورت امانت در اختیار افرادی مثل من هستند و باید کار فرهنگی کنیم. اگر فردا کار اشتباهی روی سکو‌ها انجام دهیم، به خانواده خودمان توهین کردیم. امیدوارم فردا در کنار فوتبال پاک، شاهد سکو‌های پاک باشیم.


بیشتر بخوانید: برنامه‌های فرهنگی سازمان لیگ برای شهرآورد ۹۰


همتی گفت: در بازی فردا یک طرح موزاییکی رنگی برای هواداران استقلال در نظر گرفتیم و می‌خواهیم ثابت کنیم که استقلالی‌ها حتی در بدترین شرایط هم حامی تیم شان هستند و با همت بازیکنان دل آن‌ها را شاد خواهیم کرد. در این سال ها، استقلال همان تیم مورد انتظار هواداران نبوده است. استقلال حامی ندارد و فقط هواداران برای تیم ماندند. باید به استراماچونی زمان بدهیم، چرا که او مربی بزرگی است و می‌تواند ایده های خود را در استقلال پیاده کند.   

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شهرآورد پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار