دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همانند دیدار برابر تیم صنعت نفت آبادان مقابل استقلال بازی کند برنده شهرآورد خواهد بود.

وحید قلیچ دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی این تیم برابر تیم استقلال در چارچوب شهرآورد پایتخت اظهار کرد: اگر پرسپولیس همان بازی برابر تیم صنعت نفت آبادان را مقابل استقلال انجام بدهد برنده شهرآورد خواهد بود. علاوه بر این استقلالی‌ها در بازی قبلی سردرگم بودند، اما بازیکنان پرسپولیس وظایفشان را به درستی انجام دادند و از روحیه بهتری نسبت به حریف خود برخوردار هستند.

قلیچ درباره برگ برنده شهرآورد ۹۰ بیان کرد: مدافعان برگ برنده پرسپولیس در این بازی هستند و اگر آن‌ها بتوانند مانع گلزنی حریف شوند به موفقیت دست می‌یابند.


بیشتر بخوانید: نتیجه دربی ۹۰ را شما پیش‌بینی کنید


دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره اینکه خاطره‌ای از شهرآورد پایتخت دارد، گفت: همه این بازی‌ها خاطره انگیز هستند و در یک بازی انگشتم از ۳ جا شکست، اما تا آخر نیمه اول بازی کردم و حرفی نزدم. علی پروین در رختکن متوجه شکستگی انگشتم شد و گفت چطور با این انگشت شکسته بازی کردم. به هر حال بهروز سلطانی را جایگزین من در این بازی کرد و او در درون دروازه قرار گرفت.

او درباره بدترین و بهترین خاطره اش از شهرآورد پایتخت گفت: ما در یکی از شهرآورد‌ها در ۵ - ۶ دقیقه ۲ گل دریافت کردیم که ورمزیار و سرخاب گلزنان این بازی بودند که در آن زمان ستاره‌های استقلال به شمار می‌رفتند. در نیمه نهایی جام حذفی توانستم ضربات پنالتی قلعه نویی و مرحوم شکورزاده بازیکنان استقلال را بگیرم که در نهایت این بازی را پیروز شدیم و با پیروزی برابر تیم شاهین در فینال قهرمان این رقابت‌ها شدیم. این بازی بهترین خاطره ام از شهرآورد پایتخت است.

قلیچ درباره کری خوانی اش برای استقلالی‌ها گفت: من برای استقلالی‌ها احترام قائل هستم چرا که با آن‌ها رفاقت دارم به همین علت کری خوانی نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: کالدورن دربی باز‌تر از استراماچونی


پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی ۹۰ خاطر نشان کرد: این بازی با نتیجه ۲ بریک به نفع پرسپولیس به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

اظهارات قلیچ درباره شهرآورد پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
دمش گرم قلیچ کری نخوند