پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ناصر حجازی یکی از بهترین افراد در فوتبال کشورمان بود و از او می‌توان به عنوان شناسنامه فوتبال ایران نام برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در مراسم اظهار داشت: ناصر حجازی مرد خیلی بزرگی در فوتبال کشورمان بود و او در واقع شناسنامه فوتبال ایران است.

او افزود: افتخار شاگردی او را داشته ام و از او درس‌های اخلاقی و فنی زیادی یاد گرفته و نمی‌توانم این شایعات را باور کنم، زیرا جواد را مدت زیادی می‌شناسم و فردی بوده که عملکرد خوبی در فوتبال داشته و تا مستندات و ادله‌ای در این باره نباشد، نمی‌شود، صحبتی کرد.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت باشگاه استقلال اگر افرادی مانند مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری بودند آیا این اتفاقات برای استقلال می‌افتاد گفت: من ۱۲ سال بازیکن متعصب استقلال بودم و در گذشته نیز بازی‌ها را دنبال می‌کردم اما چنین مشکلی را ندیدم.

حسن زاده افزود: وقتی برای تماشای تمرین بازی استقلال حضور پیدا کردم و شرایط استقلال را دیدم بسیار ناراحت شدم که چرا تیم به این بزرگی با امکانات و طرفداران زیاد باید در این شرایط قرار بگیرد. چرا تا الان تیم استقلال باید بدون سرمربی باشد و مدیر آن مشخص نباشند و تمام سنگینی بار بر سر بازیکنان باشد، این موضوع اصلا وجه خوبی برای تیم ندارد.


بیشتر بخوانید: منزوی: دستور وزیر، ادامه مذاکره با استراماچونی است/ گزینه داخلی برای هدایت استقلال مطرح نیست


حسن زاده گفت: بازیکنان استقلال تمام تلاش خود را می‌کنند تا موفق شوند و این تلاششان ستودنی است که می‌گویند به خاطر هوادارانشان استقامت می‌کنند. اگر استراماچونی سرمربی تیم استقلال بماند بهتر است، زیرا تیم استقلال را او جمع کرد و بازیکنان نیز به او علاقه دارند.

حسن زاده ادامه داد:حالا اگر به هر دلیلی نتوانست و نشد به تیم برگردد باید پیگیر تدبیری برای تیم باشیم و می‌بینیم که هنوز تیم در شرایط بلاتکلیفی قرار دارد. اگر قرار است استراماچونی نیاید باید مربی انتخابی چه خارجی یا ایرانی، کسی برای تیم انتخاب شود که برای استقلال مناسب باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار