فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می رسند.

نیروی انتظامی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه   در دیدار مردمی خود که در قالب سامانه 197 و در مسجد امیرالمونین (ع) بلوار طاق بستان برگزار شد، اظهار داشت: پلیس خود را خدمتگذار مردم می‌داند و در این راستا از همه توان و امکانات خود برای خدمت رسانی مطلوب به آنها استفاده می‌کند.

او افزود: ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و اراذل و اوباش از مهمترین مطالبات مردمی به شمار می‌رود که پلیس همواره به دنبال تحقق آن بوده است.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد برخی ناآرامی‌ها در سطح استان گفت: برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و اغتشاشاگران خواست عموم مردم بود و پلیس خود را موظف دید تا به این مطالبه پاسخ دهد.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت: سختی‌های این راه هرگز از انگیزه و توان نیروهای خدوم انتظامی نمی‌کاهد.

او بیان کرد: در این دیار شهیدپرور جایی برای اراذل و اوباش و افراد مجرم نیست و همه آنها به خوبی می‌دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

سردار جاویدان گفت: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می رسند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.