فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با هشدار به مجرمان و افراد خلافکار گفت : در دیار شهید پرور کرمانشاه جایی برای آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس جمهوری اسلامی امروز با همه توان خود برای عمل به منویات رهبر فرزانه خود و رسیدن به تراز انقلاب تلاش می‌کند.

او با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت : سختی‌های این راه هرگز از انگیزه و توان نیرو‌های خدوم انتظامی نمی‌کاهد.

جاویدان گفت: امروز مفتخر هستیم که اعلام کنیم پلیس جمهوری اسلامی در سایه رهنمود‌ها و عنایت رهبر فرزانه انقلاب و همت و تلاش کارکنانش خدومش به یکی از محبوترین و مردمی‌ترین دستگاه‌های کشور تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به امنیت مطلوب فعلی در استان، گفت: در این دیار شهیدپرور جایی برای ارذل و اوباش و افراد مجرم نیست و همه ان‌ها به خوبی می‌دانند دیر یا زود به چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

او گفت: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می‌رسند.

جاویدان با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ فلاحی فرمانده سابق انتظامی قصرشیرین، افزود: تا سرهنگ محمدی فرمانده جدید بتواند کار امنیت آفرینی و جلب رضایت مردم را پرقدرت‌تر از گذشته انجام دهد .

 

 

انتهای پیام/د

تلاش پلیس جمهوری اسلامی امروز با همه توان خود برای عمل به منویات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.