فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه دیدار‌های مردمی خود این بار در مسجد میرعبدالباقی واقع در خیابان شهید جعفری (کسری) حضور پیدا کرد تا به مشکلات مردمی که با هزار آرزو و امید به این مکان مقدس پا گذاشته بودند رسیدگی کند.

مردم مشکلات خود را با فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه در میان گذاشتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه این دیدار، پلیس را خدمتگذار صادق و بی ادعای مردم معرفی کرد که هدفی جز امنیت، آسایش و رفاه آن‌ها ندارد.

او با بیان اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه بی نظمی در جامعه را نمی‌دهد، گفت: این موضوع که از بروز ناامنی و بی نظمی جلوگیری شود جزو مطالبات به حق مردم نیز هست، بنابراین تلاش می‌شود تا این مطالبه جامعه عمل پوشانده شود.

سردار جاویدان بیان کرد: در این میان همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس نیز تقش بسیار مهمی در تحقق برنامه‌های نیروی انتظامی دارد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه و با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

او  تاکید کرد: البته نباید به همین وضع قانع باشیم چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه‌های جدید برای انجام نیات شوم خود هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه‌های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن‌ها انجام دهند.

سردار جاویدان بیان کرد: خوشبختانه امروز هیچ مجرمی کرمانشاه را محلی امن برای انجام اعمال مجرمانه خود نمی‌داند و به خوبی می‌دانند در این دیار از کمترین امنیت برخوردار نیستند.

مقام ارشد انتظامی استان در پایان و با قدردانی از همکاری خوب مردم، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه بی انضباطی اجتماعی و ناهنجاری را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

در این دیدار، تعدادی از مدیران و مسئولان انتظامی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند و سردار جاویدان دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرد.

انتهای  پیام/ز

 

دیدار‌های مردمی  با فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.