فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : امنیت بخشی در جامعه جزو اولویت‌های همیشگی پلیس بوده است .

امنیت بخشی در جامعه جزو اولویت‌های همیشگی پلیسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت بخشی در جامعه جزو اولویت‌های همیشگی پلیس بوده ،گفت : همکاران ما در این زمینه با هیچ کس تعارف و شوخی ندارند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای خاص به بهانه‌های مختلف این امنیت را خدشه دار کنند.

او توفیق خدمت به مردم را افتخار بزرگی برای پلیس دانست و گفت : تلاش ما جلب رضایت حداکثری عموم شهروندان است.

او با بیان اینکه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم را افتخار می‌دانند، گفت: فرمایش‌های این ۲ بزرگوار برای همه ما فصل الخطاب است و باید به آن‌ها عمل کنیم.

جاویدان افزود: همه کارکنان پلیس به عنوان سربازان ولایت نهایت توان و تلاش خویش را به کار گرفته تا با عمل به منویات رهبری، جامعه‌ای امن را برای شهروندان ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه امروز کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، افزود: این امنیت جز با تلاش‌های شبانه روزی همکاران و مجاهدت‌های آنان حاصل نشده است.

او با بیان اینکه رونق و توسعه اقتصادی با امنیت آفرینی اتفاق می‌افتد، گفت: برای تحقق این مهم پلیس نیازمند همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه است.

جاویدان با بیان اینکه امروز جرائم خشن در کرمانشاه به حداقل رسیده ، گفت: این جرائم حداقلی نیز به سرعت کشف و با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به مجموعه ناجا نیز اشاره کرد و گفت: معظم له از کارکنان پلیس به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرده اند، بنابراین تک تک ما در این مجموعه باید به ابعاد و مفهوم جمله رهبری توجه داشته و مجاهدانه برای حفظ انقلاب و آرامش مردم تلاش کنیم.

او احساس آرامش در مردم را نکته‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت : اگر این حس در میان شهروندان وجود نداشته باشد ممکن است آرامش روحی و روانی آن‌ها بهم بخورد.

جاویدان همچنین از عموم شهروندان خواست تا با افزایش همکاری با پلیس در افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی بکوشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، آن‌ها را پل‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان دانست و گفت: آن‌ها در مقاطع مختلف زمانی همواره همکاری خوبی با ناجا داشته اند.

او افزود: خبرنگاران با امانت داری، آنچه که از مشکلات در جامعه وجود دارد را با قلمی شیوا بیان و برای رفع بسیاری از آن‌ها به مسئولان راهکار نیز ارائه می‌کنند.

جاویدان افزود: پلیس آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه و جامعه خبری استان است و از رهنمود‌های آنان را نهایت استفاده را برای ارتقاء امنیت به کار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تقدیر از تلاش‌های همکارانش در معاونت اجتماعی و اداره اطلاع رسانی، گفت: رضایتمندی اصحاب رسانه از تعامل همکاران ما در این اداره و معاونت بیانگر این است که آن‌ها وظایف خود را درست انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

او افزود: مسئولان اطلاع رسانی معاونت اجتماعی انتظامی استان همواره تلاش می‌کنند تا خبر‌های پلیسی را در سریعترین زمان ممکن و در عین حال با دقت و صحت کامل به اطلاع بقیه برسانند.

جاویدان در پایان با اشاره به اهتمام ناجا برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ناجا، گفت: رفع دغدغه و گرفتاری‌های آنان باعث بهبود ارتقاء امنیت اجتماعی و ارائه خدمات بهتر به عموم شهروندان می شود . 

انتهای پیام/د

کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.