چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی استارتاپی و دانش‌بنیان کشور در وزارت کشور برگزار می‌شود.

 یلدای کارآفرینان استارتاپیبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یلدای کار آفرینان استارتاپی رویدادی است که هر سال در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود. در این همایش مدیران استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها و فعالان استارتاپی گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران را در سالی که گذشت ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کنند.

در این گردهمایی میهمانانی از سازمان‌های دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و علاقه‌مندان به این حوزه نیز حضور دارند.

در چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران، کارآفرینان شاخص اقتصاد سنتی، اقتصاد دیجیتال و مدیرعامل بورس تهران حضور خواهند داشت.

در یلدای کارآفرینان استارتاپی چه موضوعاتی بررسی خواهد شد؟

در چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی موضوعاتی از قبیل چالش‌های اقتصاد سنتی و دیجیتال، تامین منابع مالی استارتاپ‌ها در شرایط تحریم، نحوه ورود شرکت‌های بزرگ اینترنتی به بازار بورس، دلایل شکست استارتاپ‌ها و عدم موفقیت شتابدهنده‌ها در ایران بررسی می‌شود.

همچنین در این همایش به موضوعاتی همچون هوش مصنوعی، بلاکچین، بیگ‌دیتا و فرصت‌های برآمده از این مفاهیم پرداخته خواهد شد.

چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران، از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار