پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی اگر هم نیاید مهم‌ نیست و بحث بازگشت او تکراری شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بازی برابر پیکان بچه‌ها روحیه خوبی نداشتند، وگرنه پیروز می‌شدند. الان هم شرایط طوری است که بازیکنان سعی می‌کنند خودشان بازی‌ها را ببرند. خوشبختانه امروز هم بدون مربی بردند و ثابت کردند که می‌توانند بدون مربی پیروز شوند، اما متاسفانه تصمیمات مدیریتی این تیم را اذیت کرده و هنوز گریبانگیر تیم است.

او درباه بازگشت استراماچونی گفت: من فکر می‌کنم این قضیه تکراری شده حالا استراماچونی نیامد هم که نیامد. یک مدیر قوی برای باشگاه بیاورند تا برای انتخاب سرمربی تصمیم خوبی بگیرد. اگر دست من بود، خودم سرمربی می‌ایستادم، اما دست من نیست و یک مدیر خوب مثل فتح الله زاده بگذارند، باید همه چیز به نفع هواداران باشد.

نوازی ادامه داد: فرقی نمی‌کند مدیر عامل چه فردی باشد، مهم این است تیم به سلامت برسد و باید فردی بیاید که لیاقت این تیم را داشته باشد. حالا ما یک تیم را مدیریت می‌کنیم، اگر چند تیم بود چگونه مدیریت می‌کردند. ما مشکل سوء مدیریت داریم که متاسفانه الان در اکثر رشته‌های ورزشی دیده می‌شود. امیدوارم فردی بیاید تا آرامش به استقلال بازگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار