سخنگوی وزارت ورزش و جوانان به آخرین صحبت‌های استراماچونی واکنش نشان داد.

ناظمی: خلف وعده‌ای نکردیم/ استراماچونی باید زودتر شماره حساب جدیدش را اعلام می‌کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درخصوص آخرین وضعیت آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: پولی که باید به استراماچونی پرداخت می‌شد، روز جمعه به حساب او واریز شده و فقط یک اعلام وصول مانده است. استراماچوی می‌توانست ساعت ۱۲ روز جمعه که در اروپا روز کاری است شماره حساب را به ما بدهد، اما ساعت ۳ بعداز‌ظهر این اتفاق رخ داد. به صورت طبیعی انتقال مالی از این طریق امکان‌پذیر نبود. پول در حساب استرا وجود دارد و روز دوشنبه باید اعلام وصول شود.

ناظمی ادامه داد: از جانب ما خلف وعده‌ای وجود ندارد و فکر می‌کنم صحبت‌های اخیر استراماچونی همان‌طور که خلیل‌زاده گفته، یک سوءتفاهم بوده است. البته توقع داشتم با توجه به علاقه‌ای که استراماچونی به هواداران استقلال دارد، نیم‌ساعت پیش از بازی چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کرد. استقلال و فوتبال ایران بزرگ‌تر از همه است. هر چند که ما اعلام وصول بانک ایتالیایی را به اطلاع فوتبال دوستان ایرانی خواهیم رساند. استراماچونی ساعت ۳ بعدازظهر شماره حساب جدیدش را به ما اعلام کرد که باعث شد اعلام وصول به تعویق بیفتد.


بیشتر بخوانید: فتح الله زاده جانشین فتحی در هیات مدیره استقلال شد


او درخصوص موضوع مدیریت باشگاه استقلال گفت: پس از پذیرش استعفای فتحی، با چند نفر صحبت کردیم و امروز علی فتح‌الله زاده صحبت‌هایی را با دیگر بخش‌های وزارت ورزش انجام دادند. در اولین گام هیئت مدیره استقلال باید تقویت شود. فتحی از جمع هیئت مدیره کنار رفته‌است و ۲ عضو جدید که یکی از آن‌ها فتح‌الله‌زاده است، اضافه می‌شوند. مدیرعامل جدید را باید هیئت مدیره جدید انتخاب کنند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
آقای ناظمی بهترنیست با احساس هوادارا بازی نکنید وهروقت قطعی شد اعلام اخبارکنید!!!!از دوشنبه میگید مشکل حل شده ولی هنوز آب ازآب تکون نخورده!!!!@!
آخرین اخبار