بازیکن اسبق استقلال گفت: امیدوارم استراماچونی به استقلال بازگردد و این تیم به آرامش برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین صادقی بازیکن استقلال پس از دیدار برابر سایپا گفت: استقلال در بازی امروز حالا با مربی و بدون مربی توانسته ۴ گل بزند و این شرایط باشگاه استقلال است.

او درباره اینکه استراماچونی خداحافظی کرده گفت: گمانه زنی برای آمدن استراماچونی زیاد است، اما تا دوشنبه پول به حسابش می‌رود و جا به جایی پول‌ها سخت است، اما امیدوارم استراماچونی برگردد و استقلال به آرامش برسد.

او درباره بحث حضور مجیدی گفت: من سمتی در باشگاه ندارم که نظر بدهم. من بعد از ۴ سال حاجیلو را مقابل باشگاه دیدم و یک بلیت از او گرفتم.

صادقی درباره اینکه آیا استراماچونی کارایی دارد یا خیر بیان کرد: این موضوع در حیطه وظایف مدیران است و نظری ندارم.

او درباره بحث تغییرات مدیریتی گفت: فکر می‌کنم بتواند انفاق جدیدی را رقم بزند و پول‌هایی که وارد باشگاه شده و خروجی نداشته مشخص شود.

صادقی در واکنش به صحبت‌های بیرانوند گفت: اگر درباره وزارت حرف زدم فقط درباره استقلال حرف نزدم و پرسپولیس مشکل داشته و برای هواداران پرسپولیس هم بد بوده و فحاشی‌هایی که به من می‌کنند لایق خودشان است. استقلال و پرسپولیس صدمه دیدند و مدیریت‌هایی که برایشان می‌گذارند خوب نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
تاسف شدید برای اینهمه بی غیرتی در برابر ناز کردن و تحقیر کردن خارجی ها . مربی های خارجی از وقتی پای نحسشون باز شده به فوتبال ما چه افتخاری برای فوتبال ما به بار آوردن جز بلعیدن پول های هنگفت !؟ کسی هست که ذره غیرت به خرج بده !؟
آخرین اخبار