بر اساس شنیده ها بحث خداحافظی استراماچونی مطرح نیست و او فقط می‌خواسته هواداران استقلال در جریان اتفاقات باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال برای طلب استراماچونی ۱۶۰ هزار یورو به سفارت ایران در ایتالیا دادند تا این پول به حساب مرد ایتالیایی واریز شود.

مسئولان استقلال زمان ورود استرا به تهران را دوشنبه اعلام کردند، در صورتی که استراماچونی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی اش از واریز نشدن پولش و قطع همکاری با استقلال سخن گفت، اما مدیران استقلال همچنان امید به بازگشت استرا دارند.

گویا درباره نحوه پرداخت مطالبات استراماچونی، یک سری سوال و ابهام به وجود آمده است. از روزی که استراماچونی ایران را ترک کرد، اطراف باشگاه استقلال فضای تار، تاریک و پر شایعه‌ای ایجاد شده است. استراماچونی در بیانیه‌ای که امروز صادر کرد، قصد داشته ابهامات را برطرف کند و بگوید با وجود ادعا‌های بسیار مبنی بر پرداخت شدن مطالباتش، تاکنون پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده است.

با پیگیری‌ها مشخص شده تا به این لحظه هیچ پولی به حساب استراماچونی واریز نشده و البته اصلا هم بحث خداحافظی استرا مطرح نیست و استراماچونی فقط می‌خواسته با هواداران استقلال درد و دل کند و آن‌ها را در جریان بگذارد، زیرا پیام‌های زیادی به او ارسال می‌شود و بنابراین استراماچونی تصمیم گرفته با انتشار یک بیانیه ابهامات را برطرف کند و این موضوع را روشن کند که هنوز هیچ پولی نگرفته است.

مدیران قول دادند تا روز دوشنبه پول به حساب استراماچونی واریز می‌شود و وقتی که پول در حساب استراماچونی بنشیند، کار مدیران برای مذاکره با او آغاز خواهد شد تا مقدمات بازگشتش به ایران فراهم شود.

مدیران هیچ صحبتی از خداحافظی اندره دریافت نکردند و البته شنیده شده انتشار این بیانیه روشن کردن افکار عمومی از سوی استرا بوده، زیرا در این قضیه استراماچونی هم تحت فشار قرار گرفته و برخی‌ها اعلام کردند که او پولش را تمام و کمال دریافت کرده، در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد و هنوز مبلغی به حساب او واریز نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار