دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت:نامزد‌ها انتخابات خواست که از دادن وعده‌های خارج از حدود اختیارات نمایندگان مجلس یا قول‌های غیرممکن خودداری کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: شناخت مشکل مهم است، اما مهمتر از آن ارایه راهکار و ایده برای رفع مشکلات و موانع و شکستن بن‌بست‌های کنونی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

او گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب داوطلبانی که وارد عرصه رقابت‌های انتخابی می‌شوند، باید تعهد و توانمندی لازم برای انجام وظایف نمایندگی مجلس را در خود ببینند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه همچنین از نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست که در زمان تبلیغات تنها به بیان و ترویج قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود بپردازند و از تخریب و توهین به رقیبان خودداری کنند نامزد‌ها نباید بالا آمدن خود را در تخریب دیگران ببینند بهترین و اخلاقی‌ترین شیوه تبلیغات این است که نامزد‌ها برنامه ها، اهداف و ظرفیت‌های خود و راهکارهایشان برای رفع مشکلات را بیان کنند.

او همچنین از همه نامزد‌ها انتخابات خواست که از دادن وعده‌های خارج از حدود اختیارات نمایندگان مجلس یا قول‌های غیرممکن خودداری کنند و از  مواضع تفرقه افکن یا اتخاذ اقدامات خلاف وحدت و اتحاد فرق و مذاهب مختلف استان پرهیز کنند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.