مسئول قرار گاه پیشرفت و آبادانی کشورگفت: هدف انقلاب کمک به محرومان جامعه است.

هدف انقلاب کمک به محرومان جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،عظیم ابراهیم پور مسئول قرار گاه پیشرفت و آبادانی کشور در مراسم تجلیل از ۳۰ جهادگر بسیجی نمونه گیلان وخانواده ۳ شهید خدمت در رشت، گفت: همه باید با همکاری و همیاری هم در محرومیت زدایی کشور تلاش کنیم تا با این کار دین خود را به شهدا و امام شهدا اداکرده باشیم.

او افزود: انسان‌های انقلابی همواره به یاری محرومان هستند و خود را از اشراف گری دور می‌کنند چرا که هدف انقلاب کمک به محرومان جامعه بوده است.

مسئول قرار گاه پیشرفت و آبادانی کشور گفت: اتحاد و انسجام ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف بوده و هست و برخی افراد با توطئه نمی‌توانند مردم را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

سرگرد مرتضی نورسته مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان هم در این مراسم گفت: امسال ۴ هزار ۳۰۰ نفر جهادگر بسیجی در روز به مناطق مختلف گیلان برای کمک به محرومان اعزام شد ه اند .

او افزود: عمده فعالیت این جهادگران بسیجی در زمینه عمران و آبادانی، علمی، فرهنگی، بهداشت درمان، اقتصاد و اشتغال بوده است .
دراین مراسم از خانواده شهدای خدمت شهیدان، حاجی پور، دهقانپور و قبادی هم تجلیل شد .

شهیدان، حاجی پور، دهقانپور و قبادی درسال ۹۰ در هنگام برگشت از اردو‌های جهادی در شهرستان املش در یک حادثه رانندگی به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.