شرکت چوب و کاغذ لاهیج پارسیان پس از ۱۵ سال تعطیلی در شهرک صنعتی سیاهکل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن کهن روز، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیاهکل گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، با پیگیری‌های جهادی شرکت چوب و کاغذ لاهیج پارسیان پس از ۱۵ سال تعطیلی در شهرک صنعتی سیاهکل آغاز به کار کرد.

او، با اشاره به اینکه با راه اندازی این شرکت برای ۴۰ نفر شغل ایجاد شده است، افزود: ۲۵ نفر از کارگران این شرکت، بهبودیافته از مواد مخدر هستند که فرصتی مغتنم در مشارکت اقتصادی کشور کسب کردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیاهکل، به گسترش این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به خرید زمین متصل به ضلع شمالی شرکت به متراژ دو هزار متر مربع گسترش خواهد یافت.

حسن کهن روز، با بیان اینکه با گسترش این شرکت علاوه بر افزایش و رونق تولید، زمینه اشتغال کارگران نیز ایجاد می‌شود، افزود: به زودی تعداد نیروی کار این شرکت از ۴۰ نفر به ۸۵ نفر خواهد رسید.

او گفت: شرکت چوب و کاغذ لاهیج پارسیان با تنوع تولید فرآورده‌های چوبی اعم از نئوپان، چندلایه‌ها و چوب بستنی با تنوع رنگ‌ها و طرح‌های مدرن و کلاسیک نقش مهمی در رونق تولیدی و اقتصادی جامعه دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیاهکل، با بیان اینکه با حضور باقری، سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، محسنی، رئیس اداره پیشگیری دادگستری گیلان و نصرتی از همکاران اموراجتماعی استان از شرکت چوب و کاغذ لاهیج پارسیان در شهرک صنعتی سیاهکل بازدید و از نزدیک بر روند تولیدات این شرکت نظارت شد، تصریح کرد: طرح کارورزی و شورای اسلامی کار نیز در این شرکت در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.