سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:هم من و هم بازیکنان از کسب نتیجه مساوی خوشحال نیستیم ما تیم برتر زمین بودیم.

از کسب نتیجه مساوی خوشحال نیستیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش برابر شاهین در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم من و هم بازیکنان از کسب نتیجه مساوی خوشحال نیستیم  ما تیم بهتر زمین بودیم و در بازی کاملا مشخص بود و به حریف هم تبریک می‌گویم.

او افزود: شاهین ۵ بازی برای بقا می‌جنگد، ولی ما، چون ۲ امتیاز از دست دادیم خوشحال نیستیم و باید برای بازی ۴ روز آینده تلاش کنیم، نمی‌توانم درباره‌ی داوری صحبت کنم تیم ما بهتر از تیم شاهین بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در برابر جواب خبرنگار که به او گفت شما همیشه نیم فصل اول خوب نتیجه می‌گیرید و در نیم فصل دوم ضعیف می‌شوید تصریح کرد:شما چطور همچین حرفی می‌زنید من زمانی که ملوان و فولاد بودم نیم فصل اول برابر خیلی از تیم‌ها بازنده بودیم و نیم فصل دوم رشد می‌کردیم الان اینترنت به راحتی وجود دارد و شما می‌توانید این موضوع را چک کنید.

دراگان اسکوچیچ  درباره عیسی آل کثیر عنوان کرد: آل کثیر هم برای خود و هم برای تیم خوب است خوشحالم که خیلی خوب کار می‌کند هر وقت خوب کار کنیم خدا هم کمک می‌کند تنها عیسی آل کثیر کافی نیست و ما به بازیکنان گل زن بیشتری نیاز داریم.

خبرنگاران در این نشست مرتب از سرمربی نفت پیرامون اشتباهات داوری به سود نفت آبادان سوال کردند که او در نهایت با عصبانیت و ناراحتی سالن کنفرانس را ترک کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.