دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه تساوی پایان یافت.

شاهین برابر صنعت نفت به تساوی رضایت دادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم‌های صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند.

شاهین قعرنشین امیدوار بود که اولین برد خود را کسب کند تا وضعیتش در لیگ را در اواخر نیم فصل اول بهبود ببخشد ,تیم صنعت نفت که اکنون با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد،به امید پیروزی در این دیدار، حضور در جمع ۳ تیم برتر به میدان آمده بود.

این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید، هر دو گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در چهل و پنجمین با خطای هند یک پنالتی برای آبادانی ها به دست آمده و عیسی آل کثیر مانند بازی قبل پشت توپ ایستاد و توانست دروازه حریف را باز کند.

 آل کثیر در موقع پنالتی لیز خورد و بازیکنان شاهین معتقد بودند که توپ پیش از ورود به دروازه به دو پای آل کثیر برخورد کرده اما داور بازی گل را سالم اعلام کرد تا صنعت نفت برنده به رختکن برود.

جالب این است که محمد نوری هم در دیدار دو هفته قبل به شاهین دقیقا در همین سمت ورزشگاه پنالتی ای زد که همین شبهه در مورد آن به وجود آمد. به نظر می رسد مشکل از نقطه پنالتی آن دروازه از ورزشگاه بوشهر است.

با تک گل آل کثیر او توانست جمع گل‌های خود را به عدد ۷ برساند. در حال حاضر او به همراه شهریار مغانلو و مهدی قائدی بهترین گلزنان لیگ هستند.

دقیقه ۸۲ بازی بود که حسین مالکی توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند تا دوئل سرمربیان کروات با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با این نتیجه شاهین با ۶ امتیاز همچنان قعرنشین جدول لیگ برتر باقی ماند و صنعت نفت با ۲۳ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد  هرچند نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر می تواند رتبه این تیم را تغییر بدهد. در صورت برد پرسپولیس برابر گل گهر این تیم به رده سوم می آید و آن وقت صنعت نفت در رده ششم قرار خواهد گرفت.

ترکیب شاهین را ماکسیما، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، دانیال مومنی، مصطفی احمدی، حسن نجفی، حسین مالکی و صادق بارانی تشکیل داده بود.

محمد دریس، محمد قریشی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مسلم مجدمی، مصطفی احمدی، مهدی حنفی، عیسی آل کثیر، میلاد جهانی، طالب ریکانی و جعفر سلمانی برای صنعت نفت به میدان رفتند.

سید مهدی سید علی ,امیر محمد داوددزاده ومحسن بابایی این دیدار را سوت می‌زدند.

شاهین در بازی بعد خود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود و نفت در خانه میزان ماشین سازی خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.