مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: با اجرای طرح مدیریت سوخت مصرف سی ان جی در فارس یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب در روز افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی‌کریمی گفت: با اجرای طرح مدیریت سوخت مصرف روزانه بنزین ۲۵ درصد در فارس کاهش ومصرف سی ان جی در استان یک میلیون و ۵۰۰هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است.

او، مصرف روزانه بنزین در فارس را شش میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و اظهار داشت: پس از اجرای طرح مدیریت سوخت به کمتراز پنج میلیون لیتر رسیده و مصرف سوخت سی ان جی ۱۵ درصد افزایش داشته است.

بنی کریمی با بیان اینکه براساس آمار‌ها ۴۰ درصد بنزین استان در شهر شیراز مصرف می‌شود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این میانگین مصرف از روزانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر به یک میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر رسیده است، ادامه داد: برای حمایت از جایگاه‌های خسارت‌دیده و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان پنج جایگاه سیار در شهر شیراز مستقر و مورد بهره‌برداری قرارگرفتند.

بنی‌کریمی بیان کرد: ۱۲۸ جایگاه CNG و دیگر جایگاه‌های سوخت مایع فعال و در حال سرویس‌دهی هستند.

مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به رمز گشایی ۱۵ هزار کارت در استان گفت: با توجه به ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی به طور میانگین روزانه بیش از ۱۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت در شیراز رمزگشایی می‌شود.

بنی‌کریمی با تاکید بر اینکه در زمان مراجعه برای حذف رمز کارت سوخت خود، مدارک لازم از جمله اصل و کپی مدارک هویتی مالک و مدارک مالکیتی خودرو را به همراه داشته باشند گفت: با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان از طریق تلفن شبانه‌روزی ۰۹۶۲۷ با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، مشکلات و سئوالات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان مورد بررسی قرار بگیرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.