جشنواره تلاوت‌های مجلسی برای انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی امسال در شهر کرمان، با استقبال گسترده مردم در مسجد امام حسین (ع) خیابان مهدیه برگزار شد.

جشنواره تلاوت های مجلسی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد علی موسوی دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه جشنواره تلاوت های مجلسی برای نخستین بار در شهر کرمان برگزار شده است، گفت: پارسال نیز این جشنواره به صورت خانگی و محدود در شهر رفسنجان برگزار شد؛ اما، با این حجم کار و حضور مردم برای نخستین بار است که در کرمان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در این جلسه ۶ نفر از قاریان به تلاوت قرآن پرداختند، افزود: با آرای مردم و امتیاز دهی داوران، ۳ نفر انتخاب شدند که نفر برتر علاوه بر دریافت جایزه نقدی ده میلیون ریالی برای شرکت در چهاردهمین دوره از تلاوت‌های مجلسی و مردمی که بهمن در تهران برگزار می‌شود، انتخاب شد.

موسوی افزود: رسول دوست محمدی، کمیل محمدی و سجاد محمد رفیع رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

او مهم‌ترین هدف برگزاری این برنامه را جاری شدن بیشتر قرآن کریم در زندگی همه افراد جامعه عنوان کرد.

فتحی زاده رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان فعالیت‌های قرآنی این اداره گفت: این جشنواره افتتاح جلسه تلاوت‌های مجلسی است و سعی می‌کنیم این گونه برنامه‌ها را به صورت چرخشی در مساجد و تکایای مختلف این دوره‌ها را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: جشنواره ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.