گردهمایی شورای قرآنی امام عصر (عج) سیرجان امروز در سالن شهدای مدافع حرم این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد ایران نژاد، مسئول دفتر شورای قرآنی امام عصر(عج) سیرجان انسجام و همراهی بیش از ۸۰ جلسه خانگی و ۲۵ موسسه و دارالقرآن فعال را از موفقیت‌های شورای قرآنی امام عصر (عج)سیرجان عنوان کرد و خواستار همراهی و هم افزایی جامعه قرآنی شهرستان سیرجان برای توسعه فرهنگ قرآنی شد.

محمد ایران نژاد افزود: کرسی‌های تلاوت قران کریم برای جوانان در ترویج فرهنگ قرآنی موثر بوده و باید زیرساخت‌های لازم را برای حضور بیشتر جوانان در برنامه‌های فعال قرآنی فراهم کنیم و در این راه نیازمند همت والای مسِئولین و رفع مشکلات مالی برای فعالیت‌های هدفمند و بانشاط در زمینه قرآن کریم هستیم.

او گفت: در اجرای برنامه‌های قرآنی با هدف و نتیجه آماده هستیم و می‌خواهیم همه موسسات یا مراکز قرآنی سطح شهرستان سیرجان طرح و برنامه کارشناسی شده ارائه دهند تا اجرایی شوند و برای موفقیت بیشتر ضرورت دارد همه در کنار هم باشیم.

در این همایش امام جمعه سیرجان با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده خواستار ادامه برنامه‌های قرآنی با شتاب بیشتر شد و گفت : هرچه جامعه در مسیر قرآن قرار گیرد سلامت و سعادت این جامعه تضمین خواهد شد و فرهنگ قرآن است که می‌تواند مشکلات فراروی جامعه را حل کند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: آموزش عمومی قرآن کریم باید سرلوحه مباحث کلیدی و راهبردی قرآن قرارگیرد و تحرک و پویایی درونی و بیرونی به همراه همگرایی و هم افزایی بیشترشود.

در ادامه جمعی از مسئولین موسسات و مراکز و جلسات قرآنی به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند و خواستار رفع مشکلات مالی و سخت افزاری و نرم افزاری شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قرآن ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار