مدیر بورس منطقه‌ای فارس از معامله تعداد ۱۳۳ میلیون ۵۵۲ هزار سهم در تالار بورس این استان خبر داد.

کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در معاملات بورس منطقه‌ای هفته گذشته استان فارس،  تعداد ۱۳۳ میلیون ۵۵۲ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۸۹۲ میلیارد ریال مبادله شد.

او با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۴۳۴ شرکت است، افزود: ۵۸ درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

ترابیان ادامه داد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، عمران و توسعه فارس و پارس خودرو بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های گروه اقتصادی کرمان خودرو، توسعه مولد نیروگاه جهرم و بیمه سرمد با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

او بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های سیمان فارس و خوزستان، پالایش نفت تهران و ماشین سازی اراک بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های سرمایه گذاری وثوق امین، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و سیمان شاهرود با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۱۱ هزار و ۲۹۷ واحد افزایش و به عدد ۳۲۲ هزار و ۵۲۷ رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار