امام جمعه موقت بافق گفت: دانشجویان ذخایر علمی کشور هستند که می توانند با هوشیاری و بصیرت خود آینده نظام و انقلاب را تضمین کنند.

دانشجو ذخیره علمی و انقلابی کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام روحانی امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه (س) به شرح زندگانی این بانوی مکرم اسلام پرداخت و بر پیروی از سیره این بانو تاکید کرد.

امام جمعه موقت بافق همچنین با تبریک میلاد سراسر سعادت امام حسن عسکری با تبیین دوران زندگانی آن حضرت اظهار کرد: این امام بزرگوار در دوران کوتاه امامت خود هم به تبیین دین و اعتقادات اسلام پرداخت و با مردم در ارتباط بود.

حجت الاسلام روحانی گفت: این امام همام در دوران خفقان و زندان به تببین موضوع غیبت پرداخت و آن را برای پیروان خود تشریح کرد.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو افزود: روز دانشجو علاوه بر اینکه روز توجه به جایگاه علم و دانش و تحقیق است روز ضداستکباری و استبدای است .

او گرامیداشت یادو خاطره شهدای دانشجو به تحلیل وقایع این روز و مسائل بعد از کودتای ۲۸ خرداد پرداخت و گفت: شهادت دانشجویان باعث شد که نقش و جایگاه دانشجو برای دفاع از نظام و انقلاب اهمیت بیشتری پیدا کند.

حجت الاسلام روحانی بیان داشت: دانشجویان ذخایر علمی این مملکت هستند که می توانند با هوشیاری و بصیرت آینده نظام و انقلاب را تضمین کنند.

امام جمعه موقت بافق هنچنین با اشاره به موضع گرانی بنزین و اتقاقات اخیر کشور گفت: اعتراضات و مطالبه گری حق مردم است ولی در جریانات اخیر دشمنان از این موضوع سو استفاده کردند و به آشوب گری و اغتشاش پرداختند.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: به برکت درایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و ورود به این موضوع توطئه های دشمنان خنثی شد و این بار هم دشمنان با شکست روبرو شدند.

امام جمعه موقت بافق افزود: مردم هم با هوشیاری صف خود را از اغتشاگران جدا کردند و با حضور گسترده و آگاه و به به موقع خود میثاق خود را با ولایت به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام روحانی گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی و مدیریت درست به مطالبات مردم رسیدگی کنند و زمینه نفوذ بیگانگان را فراهم نکنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.