امام جمعه موقت قزوین گفت: جوانان آگاه و بصیر امروز ، عهده دار گام دوم انقلاب هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام  قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: جونان امروز فرزندان انقلاب و جوان‌های اگاه و و بصیری هستند که گام دوم انقلاب بر عهده آنهاست.

حجت الاسلام  قابل اضافه کرد : هدف دشمن جوانان است و می‌خواهد از این سنگر بر علیه انقلاب باشد.

او با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو اضافه کرد: باید به جوانان به ویژه نخبگان توجه کرد و میدان را برای آن‌ها باز گذاشت.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن می‌خواهد به بهانه قیمت سوخت به کشور ضربه بزند و همه کسانی که به اموال مردم ضربه زدند نقاب داشتند، اما به زودی نقاب از چهره آن‌ها کنار می‌رود.

حجت الاسلام  قابل اضافه کرد : دشمن در طول این سال‌های بعد از انقلاب با فتنه تلاشش را کرده است، اما بداند این مردم دست از این انقلاب بر نمی‌دارند و جوانان ما آگاه به ظلم هستند.

او اضافه کرد: مردم بزرگداشت ٩٢ هزار شهید را برگزار کردند و این یعنی از شهادت نمی‌ترسند و پای این انقلاب ایستاده اند و باز هم در مقابل شما خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین قابل در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: هشت هزار نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند، اما صحبت من با نمایندگانی است که رنج مردم را دیدند و دم نزدند و با چه رویی برای ثبت نام آمدند.

او گفت:کسانی که مدافع برجام بودند بدانند که برجام هیچ دستاوردی جز تحریم نداشت، تنها راه مردم استقامت است و مردم باید بیدار باشند و به این‌ها رای ندهند و شورای نگهبان هم آگاه باشد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به ولادت امام عسگری گفت: ملت اسلامی و امت اسلام باید بدانند که در زمان غیبت امام زمان (ع) چه باید انجام دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار