نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اینکه موکب‌داران اربعین در سیل و زلزله به یاری مردم و کشور می‌آیند بسیار ارزشمند است و خدمات موکب‌داران صرفاً به ایام اربعین خلاصه نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جمع خادمان موکب سیدالشهداء (ع) از خدمات موکب‌داران در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله نیز قدردانی کرد و گفت: برکات این جریان در تمام طول سال و حوادثی که در کشور پیش می‌آید، شامل حال مردم می‌شود و لازم است این بعد از خدمت‌رسانی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان موکب سیدالشهداء (ع)، شرایط را برای خدمت‌رسانی به زائران فراهم کرد.

او اضافه کرد: در استان قزوین همدلی و همکاری بسیار خوبی بین مسئولان، خادمان اربعین و مردم وجود دارد و به همین خاطر شاهد رشد بسیار زیاد خدمات استان قزوین در اربعین هستیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردم بیش از ۵۰ کشور در پیاده‌روی اربعین حضور داشتند و این موضوع نشان می‌دهد که پیاده‌روی اربعین جهانی و بین‌المللی شده است.

او عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها پس از پایان اربعین نباید متوقف شود و در تمام طول سال افرادی که متولی این حوزه هستند باید جلسات منظمی داشته باشند تا نقاط قوت و ضعف با کار کارشناسی شناسایی و برای سال‌های آینده برطرف شود.

انتهای پیام/ک

قدردانی امام جمعه از خدمات موکب داران در حوادث طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.