اظهارات مداخله جویانه پمپئو و نتانیاهو درباره ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا در لیسبون با یکدیگر دیدار کرده و از اغتشاشات در ایران حمایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای دیدار با وزیر خارجه آمریکا در شهر لیسبون، پایتخت کشور پرتغال تصریح کرد که موضوع گفت‌وگوی این دو تنها ایران، ایران و ایران خواهد بود.

مایك پمپئو، وزیر امور خارجه آمریكا نیز در ابتدای این دیدار و در ادامه دخالت‌های مزدورانه خود از اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران حمایت کرد.

پمپئو سپس مدعی شد: «من و رئیس جمهور در لندن با سایر سران کشورها گفت‌و‌گو کردیم که چگونه ثبات را به خاورمیانه بازگردانیم».

او که کشورش سیاست فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی بر مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده، در ادامه برای ایرانی‌ها اشک تمساح ریخت و مدعی شد: «ما همه تلاش خود را برای کمک به معترضانی که به دنبال آزادی هستند، انجام می‌دهیم»!

نتانیاهو نیز در این دیدار از فشار علیه مردم ایران استقبال کرد و گفت: «ترامپ سیاست فشار علیه ایران را اعمال كرده است. ایران در تلاش است تا از نقاط مختلف اسرائیل را مورد هدف قرار دهد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه از عضویت شش کشور جدید به اینستکس انتقاد کرد و اروپا را به دور زدن تحریم‌های ایران متهم کرد.

نتانیاهو قبل از دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا نیز آشوب‌های فعلی در منطقه را فرصتی برای اعمال فشار بر ایران خوانده بود.

ادعاهای این دو تن در حالی مطرح می‌شود که ترامپ بارها مردم ایران را تروریست خوانده و تحریم‌های سختی علیه آنان به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اتفاقا مام مذاكراتمون با خارجيا فقط در مورد اسرائيل و اسرائيل و اسرائيله
آخرین اخبار