معاون مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: تهید شناسی، مخاطره شناسی و تدوین سناریو‌های مورد نیاز عملیاتی در زمان بحران از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در سال جاری است.

جلال جهان بخشی معاون مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه مجموع استان‌های کشور به ۶ منطقه تقسیم شده اند گفت: تاکنون رزمایش‌ها در ۴ منطقه برگزار شده و امروز هم در منطقه پنجم یعنی استان سمنان برگزار می‌شود و هفته آینده هم در منطقه شش کشور برگزار می‌شود.

او افزود: تهید شناسی، مخاطره شناسی و تدوین سناریو‌های مورد نیاز عملیاتی در زمان بحران از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در سال جاری است.

جهان بخشی تصریح کرد: در سال آینده نیز طبق برنامه باید سناریو‌های تدوین شده در سال جاری به صورت عملیاتی در کشور اجرا شود.

معاون مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو بیان کرد: استمرار خدمات آب و برق با آمادگی کامل امکان پذیر است و این آمادگی با برگزاری مانور‌ها و رزمایش‌ها ممکن می‌شود.

او ابراز داشت: شناسایی حوادث در کنار آسیب پذیری‌های موجود و مصون سازی در برابر حوادث از اولویت‌های کاری پدافند غیرعامل در وزارت نیرو است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.