معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای سرمایه گذاری در بخش ورزش، تسهیلات ارزان قیمت با بهره‌های کم فراهم کرده ایم که همین جا از آن‌ها به منظور انجام این کار دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای عالی ورزش رفسنجان که با حضور ایرج رحمانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و محلی این شهرستان برگزار شد، ضمن آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزون برای دولت تدبیر و امید، از تأخیر پیش آمده در برگزاری جلسه از حضار عذرخواهی کرد و گفت: عذر ما را بپذیرید چرا که این اولین تأخیر در طول عمر من است که سعی می‌کنم هیچوقت این اشتباه تکرار نشود.

او با اعلام اینکه استان کرمان علمای بزرگ و سرداران برجسته‌ای را پرورش داده، بیان داشت: من کرمان را اکنون نیست که می‌شناسم، به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در جوانی با ورزشکاران کرمان بودم، همچنین در سمت‌های مختلف که بودم، به ویژه در دوران هاشمی رفسنجانی و ... این استان را به خوبی می‌شناختم و امروز به خودم افتخار می‌کنم در جمع دوستان ورزشکار و روسای هیئت‌های ورزشی این استان هستم.

تقی زاده گفت: عرض ادب و احترام سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان را خدمت همه دوستان ابلاغ می‌کنم.

او به بیان اسامی مهمترین قهرمانان این استان که در کشور شناخته شده اند پرداخت و افزود: منصور پورمیرزایی، پیمان نصیری، سینا نظری زاده، زهرا نعمتی، عشرت کردستانی، مهدی قراری زاده، فاطمه جهانی، بتول خلیل زاده، سلامان بربط، فاطمه غفاری، افشین صادقی، علی سینا منشازاده، سمیه عباس پور، علیرضا آرتا، مهلا نقیب زاده، مهدی احمدکهنی، منیره کیانفرد، یاسمن فرخی، سمیرا مرادی، مینا شاهرخی، اکرم نریمانه، عارفه السادات سیدکاظمی و عباس محمودآبادی افتخار این خطه اند که یک کشور آن‌ها را می‌شناسند.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، رفتن آیت الله هاشمی رفسنجانی را یک ضایعه‌ی بزرگ برای کشور دانست و تصریح کرد: ما انسان‌های بزرگی را در تاریخ داشتیم که امروز در بینمان نیستند.

تقی زاده بیان داشت: زیرساخت‌هایی که امروز در رفسنجان و کرمان دیدم، یادگار آن بزرگوار است که همین جا یادشان را گرامی می‌داریم.

او ابراز امیدواری کرد: سایر دوستان بتوانند نقش ویژه‌ای را در زیرساخت‌ها داشته باشند تا این کار به نحو بهتر و شایسته تری انجام شود.

تقی زاده با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در رشته‌های ووشو، تکواندو، کاراته، رشته‌های ورزشی و ... در سطح جهان گفت: ما افق‌های خوبی را در رشته‌های ورزشی تعریف کردیم.

او افزود: امروز افتخار ورزش و جوانان کشور این است، برای ۲۰۲۰ آمادگی کافی داریم و سهمیه‌های المپیکی را یکی پس از دیگری می‌گیریم که در ۲۰۲۰ بتوانیم سکو‌های بسیاری را کسب کنیم و افتخارات مهمی را برای ایران اسلامی بدست آوریم.

تقی زاده تصریح کرد: این به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترنم سرود جمهوری اسلامی ایران، در اقصی نقاط دنیا در المپیک می‌تواند، نقش ویژه‌ای از ایران اسلامی را برای استکبار جهانی ترسیم کند.

او ابراز امیدواری کرد: با وجود پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و تلاش همکاران در مجموعه ورزش و جوانان استان، افتخارات گذشته تکرار شود.

تقی زاده از خدمات چند ماهه کریم زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان نیز قدردانی کرد و گفت: وی با تلاش مجموعه را اداره کرد تا مدیرکل جدید سکان اداره امور را برعهده بگیرد.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از برگزاری نشستی با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس، فرمانداران این دو شهرستان و استاندار کرمان به زودی خبر داد و افزود: در این نشست تلاش می‌کنیم، آنچه خواسته قلبی شماست، پس از جمع بندی، تحقق پیدا کند.

تقی زاده، انارکی محمدی را از نمایندگان تأثیرگذار هم در صحن و هم کمیسیون اقتصادی که بیشترین نقش را ایفا می‌کنند، دانست و تصریح کرد: وی برای ورزش کشور هم قدم‌های بسیار مثبتی برداشته است که امیدواریم با تلاش‌های شبانه روزی شان، وضعیت ورزش در سراسر حوزه استحفاظیشان بهتر از دیروز باشد.

او با اعلام اینکه دولت‌های مختلف در بخش‌های ورزشی کار کرده اند، بیان داشت: دولت آقای روحانی، قدم‌های بسیار زیادی در این حوزه برداشته، به عنوان مثال، اگر مس امروز کاری انجام می‌دهد، مهم این است مس در دولت روحانی دارد این کار را می‌کند.

تقی زاده به پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر حدود ۷.۵ میلیارد تومان شامل ۱۲ سالن، یک استخر و ۴ زمین چمن فوتبال، در دست اجرا داریم که این مضاعف بر پروژه‌های مس است.

او دهقان معاون اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری کرمان را جزو پروفسور‌های ریاضی این مملکت و از نوابغ این کشور و افتخار رفسنجان دانست و ابزار امیدواری کرد: از حضور وی بتوانیم در بخش ارتقاء و توسعه ورزش بیشتر بهره‌مند شویم.

تقی زاده تصریح کرد: از وزیر می‌می خواهم از طرح‌هایی که وی دارند حمایت کنند.

او به بیانیه امیدبخش مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: این بیانیه یک منشور کاریست که برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی است نه فقط ورزش و جوانان، ولی مخاطب اصلی معظم له وزارت ورزش و جوانان بنا به ماهیتی که دارد است.

تقی زاده گفت: یکی از مهمترین بخش‌هایی که با تبلور و روحیه ما سازگار است، فرمایش ایشان مبنی بر "ما می‌توانیم" است.

معاون وزیر ورزش و جوانان از حمایت از سرمایه گذاران بخش ورزش خبر داد و افزود: برای سرمایه گذاری در بخش ورزش، تسهیلات ارزان قیمت با بهره‌های کم فراهم کرده ایم که همین جا از آن‌ها به منظور انجام این کار دعوت می‌کنیم.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اگر نزدیک ما منطقه‌ای باشد که بتوان با تغییر کاربری، برای ورزش از آن استفاده‌ی بهینه‌ای کرد، ما نیز از این کار حمایت می‌کنیم.

او تأکید کرد: باید درِ دانشگاه‌ها برای هیئت‌های ورزشی باز شود تا بتوانند از امکانات آنجا استفاده کنند.

تقی زاده با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی استکبار جهانی بر علیه دولت و ملت، ابراز امیدواری کرد: روز‌هایی خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری شورای عالی ورزش در شهرستان رفسنجان با حضور معاون وزیر ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار