مدیرکل ورزش و جوانان کرمان گفت: تلاش شده اماکن با نظر ادارات ورزش به هیئت‌ها واگذار شود تا علاوه بر حفظ شدن نقش حاکمیتی، هیئت‌های ورزشی نیز بتوانند از فضا‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه شورای عالی ورزش انار که با حضور جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و محلی این شهرستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه، از انارکی محمدی نماینده ساعی، پرتلاش و محبوب شهرستان‌های رفسنجان و انار به واسطه‌ی توجه به ورزش این شهرستان‌ها تشکر کرد.

او از شهبازی نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران در پروژه ساخت ورزشگاه‌های استان کرمان و شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان معین اقتصادی منطقه تقدیر ویژه کرد و بیان داشت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی بودیم که بخش عمده اش زحمت وی و این شرکت بود.

پاریزی همچنین از بخشداران، دهیاران و شورای‌های اسلامی روستایی که در زیرسازی پروژه‌های چمن مصنوعی مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

او از شهردار و شورای شهر انار که در خود مرکز شهر به ساخت پروژه‌های مشارکتی کمک کردند و این همکاری و همراهی را داشتند نیز تشکر کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تلاش کرده ایم اماکن ورزشی با نظر ادارات ورزش و جوانان به هیئت‌ها واگذار شود تا علاوه بر حفظ شدن نقش حاکمیتی آنها، هیئت‌های ورزشی نیز بتوانند برنامه ریزی داشته باشند تا از فضای ورزشی به نحو احسنت و مطلوب استفاده کنند و منافع ورزش در شهرستان‌های استان بتواند تأمین شود.

پاریزی به منابع مالی اشاره کرد و افزود: سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم به هیئت‌های ورزشی کمک کنیم تا چراغ ورزش در شهرستان انار بتواند روشن باشد.

او در خصوص استخر احداث شده در این شهرستان، خطاب به سرمایه گذار تصریح کرد: اگر بتوانید یک قرارداد از سوی دستگاه‌هایی که سرانه ورزشی دارند و شرکت‌های تابعه، داشته باشید این کمک می‌کند چرخه اقتصادی در محل هیئت راه اندازی شود.

پاریزی قول مساعد داد در یک نشست با حضور وی، برای استفاده‌ی مفید از این استخر همفکری شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری شورای عالی ورزش در شهرستان انار با حضور معاون وزیر ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار