جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات بیمارستان فارابی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی، منابع مالی و منابع انسانی بیمارستان و همکاری بین بخشی از مباحث مطرح شده در نشست بود که مصوباتی را در پی داشت.

پیام محمدی رئیس بیمارستان فارابی گفت :بخش استروک سنتر مطابق استاندار‌های معاونت درمان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال ساخت است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او گفت : احداث بخش LTM به عنوان تنها مرکز غرب کشور ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی گفت : احداث و تجهیز کلاس‌های آموزشی، ارتقاء اعتباربخشی آموزشی، تجهیز و انتقال آزمایشگاه به مکان مناسب، راه اندازی داروخانه شبانه روزی، راه اندازی واحد تحقیقات بالینی بیمارستان، بازسازی و تجهیز بخش ICU، نصب و راه اندازی سیستم احضار پرستار، استاندارد سازی تخت‌های بخش بستری از جمله اقدامات در این مرکز است.

او گفت : از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به احداث اتاق سالمندان در بخش‌های بستری، راه اندازی واحد ECT در محل جدید طبق استاندار، احداث و تجهیز اتاق‌های واحد آی تی، کارشناس امور بیمارستان، ایمنی بیمار، بهداشت محیط و کارشناس بیمه و پاویون پزشکان اشاره کرد .

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: رشد ۹۰ درصدی اعتبار بخشی آموزشی در بیمارستان فارابی قابل تقدیر است که این پیشرفت مرهون زحمات ارزشمند مسئولان بیمارستان در این زمینه است.

او گفت : بهسازی و تجهیز فضای آموزشی و راه اندازی آمفی تئاتر بیمار ستان فارابی نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی و درمانی دارد.

خزایی افزود : با توجه به اینکه بخش‌های روان و گروه نرولوژی بیمارستان فارابی آموزشی است، ایجاد فضای هواخوری و ورزشی برای بیماران در بخش ۳ بیمارستان از سوی این معاونت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :کمبود منابع انسانی یکی از مشکلات بیمارستان فارابی است که تنها در صورت صدور مجوز استخدام تامین نیرو‌های انسانی ممکن خواهد بود.

او گفت : در کمیته نقل و انتقال نیرو ها، تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان فارابی در اولویت قرار می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

وضعیت پروژه‌های عمرانی، منابع مالی و منابع انسانی بررسی شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.