به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان "لبیک یا امام خامنه‌ای" برگزار شد.

گردهمایی بسیجیان وزارت ارتباطات به مناسبت هفته بسیجبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش فدائیان وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه که صبح امروز در محوطه باز وزارت ارتباطات برگزار شد با حضور مسئولان و کارکنان شرکت ملی پست همراه بود. در این همایش سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و حمید فتاحی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت، پیرامون موضوعات و اغتشاشات اخیر به ایراد سخن پرداختند.

سردار کوثری در این گردهمایی با اشاره به گذشت چهلمین سالگرد فرمان امام خمینی (ره) گفت: تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بزرگ و بی‌نظیر از جانب امام خمینی (ره) بوده است که باید به دعوت مقتدا و رهبر در تمامی عرصه‌ها لبیک گفته و جانفشانی شود.

گردهمایی بسیجیان وزارت ارتباطات به مناسبت هفته بسیج

در این مراسم نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سعید مهدیون فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی اکبر هادوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پست نیز حضور داشتند. همچنین مانور "عملیات نجات" از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.