عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در کارگاه آموزشی استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ گفت: ارایه خدمات کیفی نظام‌مند و شفاف، ضامن ارتقا شبکه پستی است.

ارایه خدمات کیفی شفاف ضامن ارتقاء شبکه پستی استبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در کارگاه آموزشی کیفیت که در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و معماری سازمانی (ستاپ) و با حضور حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی و سایر مدیران این حوزه برگزار شد، به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های جدید شرکت پرداخت.

او با اشاره به اینکه شبکه پستی با اجرای پروژه‌های استاندارد سازی به ویژه ایزو آشناست، افزود: با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق طرح‌های قبلی، به دنبال اجرای پروژه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ هستیم.

مرادی در ادامه به تشریح اصول هشت‌گانه رهبری به منظور بهبود عملکرد سازمان پرداخت و گفت: این هشت اصل شامل تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، فرایندگرایی، رویکرد سیستمی در مدیریت، بهبود مستمر، رویکرد واقع بینانه در تصمیم‌گیری و رابطه سودبخش متقابل با تأمین‌کننده‌ها است.

در ادامه سایر مدیران حوزه فنی و بازرگانی به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات مشتریان از شبکه پستی و ضرورت ارتقا کیفیت خدمات پرداختند.

کارگاه آموزشی استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) در معاونت فنی و بازرگانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.