رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: عملیات هرس درختان به منظور زیباسازی و برای شاخه زایی و جوان سازی در شهر یزد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد صفدر پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: عملیات هرس فرم درختان به منظور زیباسازی و تحریک درختان برای شاخه زایی و جوان سازی در شهر یزد در حال انجام است.

او  با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری درختان سطح شهر و هرس به موقع آنبه منظور زیبا سازی نما و منظر شهری و آراستگی، یکی از برنامه‌های این سازمان است، افزود: عملیات هرس فرم همراه با حذف شاخه‌های خشک و اضافی و قطع پاجوش‌ها در سطح شهر اجرا گردیده که با انجام آن، علاوه بر افزایش طول عمر درختان و کاهش آفت و بیماری، ایجاد شرایط مطلوب برای نور و هوای کافی را در پی دارد.

صفدر پور افزود: هرس فرم دهی به درختان که هر ساله طی چند مرحله انجام می‌گیرد تاکنون در بلوار دانشگاه، بلوار فردوسی، میدان حج، میدان دروازه قرآن، میدان صنعت، میدان پنجم آزادشهر، پارک شهدا، پارک بزرگ آزادشهر، پارک وحدت و پارک مهرآوران انجام شده و در ادامه در دیگر بخش‌های فضای سبز از جمله بلوار دشتی، بلوار شهید قندی و غیره  اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

درختان  فضای سبز شهر یزد هرس می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار