مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در حوزه سرمایه گذاری موقوفات بیش از ۵۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان یزد شناسایی شده است.

شناسایی بیش از ۵۰۰ فرصت‌ سرمایه گذاری در موقوفات یزدحجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: بیش از ۵۰۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه موقوفات با هدف ارتقای بهره‌وری موقوفات، در استان یزد شناسایی شده است.

او به ضرورت احیا و سرمایه گذاری در حوزه موقوفات پرداخت و افزود: ورود سرمایه گذار به حوزه وقف و موقوفات، احیای موقوفات راکد، افزایش درآمد و اشتغالزایی را بدنبال دارد.

حجت الاسلام زارع زاده  ادامه داد: یکی  بخش‌های سرمایه گذاری در موقوفات استان یزد، بخش کشاورزی است چراکه زمین‌های موقوفه‌ی مستعد بسیاری، جهت کشت گیاهان دارویی و کم آبخواه نظیر زعفران، احداث گلخانه و کشت درخت پسته و دیگر درختان در استان یزد وجود دارد که سرمایه گذاران می‌توانند در آن سرمایه گذاری کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با بیان اینکه برخی از موقوفات استان، ظرفیت احداث مجتمع‌های پرورش دام را دارند، اظهارداشت: با پرورش دام‌های با بهره وری بالا، گام بزرگی برای ایجاد اشتغالزایی و ثروت برای موقوفات برداشته خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ارتقای بهره وری از موقوفات باید متناسب با نیاز‌های روز و نیت واقفان باشد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت موقوفات برای تولید انرژی‌های تجدید پذیر از قبیل تولید برق، ایجاد مراکز بومگردی، ایجاد مراکز تجاری_ تفریحی و ...  از دیگر فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه موقوفات است.

انتهای پیام/ غ

شناسایی فرصت ها سرمایه گذاری در موقوفات استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.