مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: همزمان با دهه‌ی وقف، نمایشگاه وقف، مهر ماندگار در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه وقف، مهر ماندگار در یزدحجت الاسلام حسین زارع زاده مهریزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در نخستین روز از دهه‌ی وقف، نمایشگاه وقف، مهر ماندگار در ضلع غربی امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد گشایش یافت.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری موقوفات بخش‌های خصوصی و دولتی، آشنایی بیشتر عموم با خدمات این اداره و ارائه گزارش عملکرد ادارات سطح استان و نهاد‌های وابسطه اوقاف است.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به وجود ۱۰ غرفه در این نمایشگاه، تصریح کرد: غرفه سرمایه گذاری موقوفات، مرکز افق، مشاوره وقف، حوزه‌ی علمیه حضرت معصومه وابسطه به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد، اجرای نیات موقوفات و غرفه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از شاخص‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: در هر یک از غرفه‌ها به معرفی مباحث مربوط به موقوفات آزادی زندانیان، کمک به ایتام و فقرا، گزارش روزه خوانی در اماکن وقفی، مهر تحصیلی، مهر تندرستی و طرح پیوند آسمانی پرداخته می‌شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه از امروز؛ چهام آبان ماه به مدت ۱۰ روز و  از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برای بازدید عموم آزاد و آماده خدمت رسانی به هم استانی‌ها است.

انتهای پیام/ غ

نمایشگاه وقف، مهر ماندگار در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد گشایش یافت

برچسب ها: وقف ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.