مدير اجرايي طرح آبرساني غدير، گفت:‌ بزرگترين تصفيه خانه ي کشور با ظرفيت 24 مترمکعب بر ثانيه در استان خوزستان احداث مي شود ،که اين تصفيه خانه در جهان بي‌نظير است.

رئيسي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افزود: پروژه آبرساني غدير علاوه بر اينکه بزرگترين پروژه آبرساني کشور است، از ويژگيهاي بسيار زيادي برخوردار و در خاورميانه و جهان کم نظير و حتي بي نظير است.

وي احداث 3 خط لوله آبرساني به قطر هزار ميليمتر را از منحصر به فردترين بخش هاي اجرا شده در پروژه آبرساني غدير دانست و تصريح کرد: اين خطوط لوله از زير رودخانه‌ي کارون و بدون قطع جريان آب و فاصله شهرهاي خرمشهر و آبادان عبور خواهد کرد.

رئيسي، با اشاره به اينکه 98 درصد تجهيزات مورد نياز پروژه آبرساني غدير از داخل کشور تامين مي شود، گفت: براي اجراي اين طرح از تمام ظرفيت، امکانات داخلي، مهندسان و توان داخل استفاده شده است.

مدير اجرايي طرح آب رساني غدير، با اشاره به بومي بودن همه ي نيروهاي انساني مشغول در اين پروژه ادامه داد: ترانس مورد نظر در اين طرح با توجه به بزرگ بودن آن در جهان منحصر به فرد است که براي اولين بار در کشور و به دست شرکت هاي داخلي ساخته خواهد شد./ک


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار