مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: بیش از ۶ هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان فعال است.

فعالیت  ۶۰۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تأکید بر انجام هماهنگی و مشارکت تمام دستگاه‌های متولی در اجرای طرح صیانت از منابع آب و به منظور نظارت بر حسن اجرای آن در استان همدان اظهار داشت: اکیپ مشترکی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از اقدامات انجام شده در اجرای طرح مذکور بازدید و موارد را بازرسی کردند.

او بیان داشت: در این بازدید تعدادی از چاه‌های غیرمجاز مسلوب المنفعه شده و همچنین ماشین آلات و دستگاه‌ها و منصوبات حفاری توقیف شده و کنتورهای هوشمند نصب شده مورد بازدید قرار گرفت.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: با اجرای طرح صیانت از منابع آب از ابتدای سال ۸۴ تا پایان سال ۹۷ تعداد ۴ هزار و ۸۳۷ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان مسلوب المنفعه و به میزان ۳۴۳.۷ میلیون متر مکعب آب از محل انسداد چاه‌های غیرمجاز صرفه‌جویی شده است.

عسگری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان فعال است، بیان کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود با اجرای مطلوب طرح صیانت از منابع آب، زمینه برخورد و انسداد این تعداد چاه‌های غیر مجاز در دوره‌های زمانی آتی در استان فراهم شود.

انتهای پیام/د

وجود چاههای غیرمجاز در همدان

 

برچسب ها: چاه غیر مجاز ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.