رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: واگذاری روزنامه همشهری حیف است.

مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت روزنامه همشهری گفت: اعتقاد من این است که مردم حس تعلق ویژه‌ای به روزنامه همشهری دارند و شهرداری دیگر شهر‌ها نیز باید کمک رسان ادامه فعالیت این روزنامه باشند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با تأکید بر این نکته که حیف است روزنامه همشهری چاپ نشود، اظهار کرد: روزنامه همشهری هم در بحث محتوا و هم در بحث موضوعات ملی از جمله جراید تاثیر گذار است و تا جایی که من یادم هست از همان ابتدا در استان‌های دیگر کشور نیز فعال بود.

جمالی نژاد ادامه داد: می‌توان بخش‌های خاصی از روزنامه همشهری را برای دیگر شهر‌ها قرار دارد و شهرداری دیگر شهر‌ها نیز یاری‌گر ادامه فعالیت این رسانه مکتوب باشند.


بیشتر بخوانید: غافلگیری شهرداری در بارش برف پایتخت محسوس بود/ بی جواب ماندن نامه نگاری هاشمی با شهردار منطقه ۲۲


او تأکید کرد: همشهری یک فرصت استثنایی برای کشور است ما در وزارت کشور آماده هستیم تا همکاری‌های لازم را جهت ادامه فعالیت روزنامه همشهری انجام دهیم و اعتقاد من این است که این ظرفیت وجود دارد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پاسخ به این سوال که طرح ارائه شده در مجلس شورای اسلامی برای واگذاری تعدادی از جراید از جمله (همشهری، ایران و...) به دولت گفت: من این موضوع را تازه از زبان شما شنیده‌ام و باید اطلاعات خود را تکمیل کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار