مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۷ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۷ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستبند پلیس بر دستان سارق دوربین‌های مدار بسته شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر گفت: سارقان دوربین‌های مداربسته با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: سارقان ۲ نفر بودند که با به کارگیری روش‌های اطلاعاتی و تخصصی پلیس شناسایی شدند.

سرهنگ حسنوند اظهار داشت: این سارقان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان اعتراف کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر تصریح کرد: سارقان برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی قرار دارند.

توقف ۵۱ کیلوگرم حشیش در ایستگاه پلیس هندیجان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی از انتقال محموله حشیش از محور‌های این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله شهرستان هندیجان ضمن رصد دقیق اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پژو پارس حامل موادمخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار صالحی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی ۵۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

سارق حرفه‌ای احشام در بند قانون

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی هفتکل گفت: در پی شکایت چند نفر از روستاییان مبنی بر سرقت احشام آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار احشام را حین تردد خودرو شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از آن ۷ راس احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ تقدسی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۸ فقره سرقت احشام از شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر و باغملک اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل تصریح کرد: بی توجهی به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها است که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد تاکید قرار دهند.

سارق منزل مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت منزل در سطح این کلانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با کار تخصصی و تحقیقات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای درخصوص سرقت‌های منزل به وقع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیایی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.