مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۰ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۰ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

بار شیشه به مقصد نرسید

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران کلانتری ۱۳ بخش بستان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر صنعتی شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده، مطلع و دستگیری آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی شبانه روزی، سوداگر مرگ را حین جابجای مواد با موتورسیکلت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز دستکیر کردند.

سرهنگ موسوی اظهار داشت: در بازرسی از موتورسیکلت متهم مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با اشاره به اینکه متهم به همراه موتورسیکلت توقیفی و مواد مخدر تحویل مرجع قضائی داده شد، ادامه داد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

سارقان سیم برق با دستان بسته

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و گشت زنی محسوس و نامحسوس موفق شدند، ۲ سارق را حین سرقت شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری سیم برق سرقتی کشف و متهمان در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت موبایل قاپی در برخی از نقاط شهر اهواز توسط راکب یک موتورسیکلت، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستورکار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۷ حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک، که راکب آن پس از دیدن ماموران اقدام به فرار کرده و بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز دستگیر شد.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال سرقتی زیادی از قبیل:۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۵ عددپمپ آب، مقادیر زیادی کابل‌های برق، باطری خودرو، تلویزیون‌های ال. ای. دی و یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۳ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز، ضمن اشاره به اعتراف متهم درخصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته، اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستبند پلیس شوش بر دستان ۳ خرده فروش موادمخدر

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: با هدف مبارزه قاطع با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با اقدامات تخصصی و برقراری تور ایست و بازرسی ۳ خرده فروش مواد مخدر را در یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و طی عملیاتی تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح با همکاری پاسگاه شهید نادری و یگان امداد متوقف و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ بهاروند بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند که با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

 

انتهای پیام/تکمیل می شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.