مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای دوچرخه در ماهشهر به دام افتاد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را حین ارتکاب جرم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۷ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

دستگیری ۲۲ خرده فروش موادمخدر در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شادگان به مدت یک روز با هماهنگی مرجع قضائی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او تصریح کرد: در این زمینه، ۲۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر که در بازرسی بدنی از آن‌ها مقدار ۸۶۸ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

سرهنگ جماشیانی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار داشت: در این رابطه ۴ معتاد متجاهر جمع آوری که که به مراکز ترک اعتیاد معرفی و همچنین ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲ خودروی متخلف نیز توقیف شدند.

مصدوم شدن ۱۳ نفر در سوانح رانندگی در خوزستان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه امروز، گزارش برخورد ام وی ام با تیر چراغ برق و پراید در محور اهواز-حمیدیه، روبروی کلانتری منطقه عین ۲ اهواز، به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی در پی نداشت، افزود: ۷ نفر مرد در سنین ۲۴، ۲۱ ساله، ۲ مرد ۱۸ ساله و ۲ مرد ۱۷ ساله مصدوم شدند و بوسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

زرگر در ادامه به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه امروز در کیلومتر ۱۵ محور ایذه-اهواز حوالی پیچ پیر یعقوب اشاره و اظهار کرد: در این حادثه ۵ نفر شامل؛ ۳ نفر مرد ۸۹، ۷۵ و ۴۵ ساله و ۲ نفر زن ۴۲ و ۴ ساله مصدوم شدند.

به گفته سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان، مصدومان حادثه بوسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان شهدا شهرستان ایذه انتقال یافتند.

 

انتهای پیام/درحال تکمیل...

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار