مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۳ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۳ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مصدوم شدن ۵ نفر در یک سانحه رانندگی

محمدامین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان گفت: ساعت ۲ و ۲۸ دقیقه بامداد امروز، جمعه ۳ آبان ماه، گزارش برخورد نیسان، پژو و پراید در آزادراه اندیمشک، نرسیده به عوارضی به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

زرگر اظهار داشت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و بوسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

پلیس دستان سارق خودرو‌های مدل پایین را بست

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های مدل پایین و محتویات داخل خودرو دربرخی از مناطق شرق این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۳، حین گشت زنی به یک خودروی پراید مدل پایین مشکوک، که مشخص شد خودروی مذکور سرقتی بوده و ماموران موفق شدند، پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به ۱۴ فقره سرقت خودرو‌های مدل پایین و محتویات داخل آن‌ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل و بعنف در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و بعنف در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند، یک باند ۴ نفره سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اذعان داشت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل و ۴ فقره سرقت بعنف در سطح شهرستان اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند، افزود: تلاش جهت شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد.

ایسوزو حامل تریاک در بهبهان متوقف شد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه "پل زهره" با اقدامات پلیسی گسترده از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی ایسوزو حامل مواد مخدر که یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز آن را اسکورت می‌کرد، شناسایی و طی یک عملیات خودرو‌های مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در بازرسی ماموران پلیس از خودرو‌ها مقدار ۴۰ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

سارقان لوله‌های نفت در اهواز زمین گیر شدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اطلاعات واصله عوامل حراست شرکت نفت، مبنی بر بریده شدن و به سرقت رفتن لوله‌های نفت در یکی از روستا‌های همجوار کلانشهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پاسگاه "غیزانیه" این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند ۵ نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان این که متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند، اذعان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، سارقان پس از برش و سرقت لوله‌های نفت، آن‌ها را به یک انبار بزرگ ضایعاتی منتقل می‌کردند که با هماهنگی مرجع قضائی و بازرسی‌های انجام گرفته از این محل دپوی لوله‌های سرقتی ۱۰ تن لوله و ابزار آلات برش و جداسازی لوله‌های نفت کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی لوله‌های به سرقت رفته را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در این رابطه ۴ سارق و یک مالخر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

شکارچیان غیرمجاز در کارون شکار شدند

محمد جواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ۲ شکارچی غیرمجاز دراج، با مشارکت همیاران محیط زیست در استان و تلاش محیط بانان شهرستان‌های کارون و اهواز در محدوده یکی از کشت و صنعت‌های نیشکر دستگیر شدند.

او بیان داشت: از این متخلفان یک قبضه سلاح شکاری و ۴۲ لاشه پرنده کشف و ضبط شد و متخلفان نیز پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرند.

اشرفی با اشاره به ممنوعیت شکار پرنده حمایت شده دراج، از دوستداران محیط زیست درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: گونه‌های حمایت شده میراث ملی و استانی به شمار می‌آیند و مشارکت همه در حفاظت از این گونه‌های با ارزش ضروری است.

برابر قانون شکار و صید، برای شکار هر قطعه دراج که جزو پرندگان حمایت شده است، مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه تعیین شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.