مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۷ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۷ مهرماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان محتویات داخل خودرو در بند قانون

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: به منظور تامین امنیت زائران اربعین حسینی در مواکب، پارکینگ‌ها و مسیر‌های تردد به سمت پایانه مرزی چذابه، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و گشت اطلاعاتی به ۲ متهم با ۲ خودروی پژو قصد خروج از پارکینگ مرز چذابه داشتند، مشکوک و برابر مقرارات متوقف کردند.

او با بیان اینکه با استعلام از سامانه مشخص شد یک خودرو مسروقه و خودروی دوم پلاک آن نیز سرقتی است، افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۴ عدد باتری خودرو، ۴ عدد زاپاس، ۱۵ دستگاه تلفن همراه، ۲ تخته چادر خودرو، ۸ عدد ضبط صوت، ۴ سیستم صوتی، وسایل و ابزار، تعدادی مدارک هویتی، چک بانکی، وجه نقد به مبلغ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، مقداری پول عراقی و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ موسوی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس تا کنون به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و جیب بری در مناطق مختلف شهرستان دشت آزادگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با اشاره به این که تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی همچنان ادامه دارد، ادامه داد: با بکارگیری تمام نیرو و امکانات در تمامی حوزه‌ها تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده شده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

۲ شرور سابقه دار در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع تیراندازی‌های چند روز گذشته در منطقه کوی علوی اهواز که موجب رعب و وحشت شهروندان در این منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان کرد: مأموران گشت کلانتری ۱۷ در حین گشت زنی با یک موتورسیکلت مواجه می‌شوند که راکبین آن بلافاصله و به محض دیدن پلیس، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: مأموران پلیس موفق می‌شوند با یک اقدام هوشمندانه، ضربتی و قاطعانه و طی یک عملیات تیراندازی متقابل به سمت افراد مسلح شرور، آنان را از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار داده و هر ۲ نفر را مجروح و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: از این ۲ شرور مسلح که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله شرارت و سرقت هستند، یک سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۳۰ تیر جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان ضمن اشاره به اقدام قاطعانه پلیس در مقابل این ۲ شرور مسلح که با انگیزه ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی به سمت ماموران تیراندازی کرده بودند افزود: پلیس اهواز در مقابل هر گونه اقدام مجرمانه‌ای قاطعانه عمل کرده و اجازه خودنمایی به تبهکاران و مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

 

انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.