مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۶ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جهارشنبه ۶ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان حرفه‌ای در بند قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و توقیف خودرو‌های متخلف به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۴ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در رابطه با اجرای این طرح مقدار ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف کردند.

او افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۹۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۷ موتورسیکلت و ۲۱ خودروی متخلف توقیف و ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان

سرهنگ یداله امیری رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان گفت: با هدف اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدلله با همکاری ماموران انتظامی شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

او با بیان اینکه این محموله مواد مخدر با پوشش خانواده ۲ نفره در حال انتقال بود، افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ امیری بیان داشت: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 

تکمیل می‌شود...

برچسب ها: حوادث ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.