مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۵ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۵ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقف محموله لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق در اندیمشک

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی "پل زال" در محور "اندیمشک _ خرم آباد"، یک دستگاه خودرو پژه ۴۰۵ حامل بار قاچاق شناسایی و توقیف شد.

او افزود: در بازرسی از بار خودروی توقیفی تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ عدد شارژر تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف گردید.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله توقیفی را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلیس شادگان دستان سارق حرفه‌ای را بست

سرهنگ "اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شهرستان شادگان اظهار کرد: در پی وقوع یک وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جماشیانی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

سکه‌های تاریخی به دست پلیس رسیدند

سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رامهرمز با اقدامات اطلاعاتی فردی که سکه‌های تاریخی را در منزل نگهداری می‌کرد را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پس از هماهنگی با مرجع قضائی از منزل بازرسی بعمل آمده که تعداد ۴ قطعه سکه تاریخی کشف شد.

سرهنگ مکناوی اظهار داشت: در همین رابطه یک متهم در محل دستگیر و سکه‌ها جهت کارشناسی تحویل اداره میراث فرهنگی داده شد.

سارق مامورنما در ماهشهر با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره اخاذی از خودرو‌های عبوری در محور "هندیجان- ماهشهر"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و گشت زنی نامحسوس سارق مامورنما را در حین سرقت از خودرو‌های عبوری را در محور مذکور شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از متهم دستگیر شده مبلغ یک ملیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد که از رانندگان خودرو‌های عبوری اخاذی کرده بود را کشف و پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی داده شد.

 

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.