برنامه ویژه قلعه‌نویی برای مهار شوت‌زن‌های استقلال

قطعا یکی از حساس‌ترین دیدار‌های لیگ، مقابله تیم‌های سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر است که قرار است در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

برنامه ویژه قلعه‌نویی برای مهار شوت‌زن‌های استقلالبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های سپاهان و استقلال ۲ تیم که از مدعیان فصل جاری لیگ برتر هستند و به ترتیب با ۲۲ و ۲۱ امتیاز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند، شنبه ۹ آذر در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و در این دیدار تماشایی تقابل امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با تیم سابقش و استقلالی که متحول شده جالب و دیدنی خواهد بود.

استقلال با ۸ برد متوالی و زدن ۲۳ گل و در اختیار داشتن زهردارترین خط حمله به سپاهان رسیده و قلعه‌نویی برای مهار آبی‌ها آنالیز حریفش را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است. آمار و آنالیز‌ها می‌گوید استقلال شوت‌زن‌ترین تیم لیگ است و شاگردان استراماچونی در هر بازی به طور میانگین ۵. ۱۳ شوت به دروازه داشته‌اند که ۲۵. ۵ شوت‌ها در چارچوب دروازه بوده و موقعیت‌های خطرناکی را خلق کرده و ۱۵ درصد آن‌ها تبدیل به گل شده است.

تیم استراماچونی با این‌که در مالکیت توپ و پاس‌کاری آمار پایین‌تری نسبت به بقیه رقبا و مدعیان و حتی برخی تیم‌های میانه جدولی دارد، اما مرد ایتالیایی به خوبی به شاگردانش یاد داده که با کمترین تعداد پاس بیشترین فرصت شوت‌زنی ایجاد و گلزنی را با این حربه تاکتیکی و تکنیکی امتحان کنند.

قلعه‌نویی و دستیارانش هم به این مسئله مهم پی برده‌اند و ظاهرا سرمربی سپاهان برنامه ویژه‌ای برای بستن راه‌های نفوذ و شوت‌زنی آبی‌ها دارد و می‌خواهد با مهار و کار انداختن بازیکنان شوت‌زنی، چون علی کریمی، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی و حتی وریا غفوری استقلال را خلع سلاح کند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.