سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از ابتدای سالجاری تاکنون با همکاری بانک‌ها به واحد‌های تولیدی این استان اعطا شده است.

پرداخت۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجید محبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان  در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تقویت تولید داخلی، حل مشکل رکود و رفع بیکاری از اهداف و برنامه‌های این کارگروه است.

او  ادامه داد: تهسیلات اعطا شده این مدت از محل بند الف تبصره ۱۸ و کمک‌های فنی و اعتباری بوده که به بازسازی، سرمایه در گردش و اجرای طرح‌های توسعه واحد‌های تولیدی سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان طرح رونق تولید را جزو بسیار مهم و راهگشای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: به منظور رفع موانع واحد‌های تولیدی استان امسال ۲۵ نشست با حضور مدیران واحد‌های تولیدی و مسئوولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده که نتایج مطلوبی را نیز به همراه داشته است.

او  تامین مواد اولیه و بدهی‌های بانکی را از مهمترین عوامل رکود واحد‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از واحد‌های تولیدی سیستان و بلوچستان کوچک هستند با تسهیلات در نظر گرفته مشکلات آن‌ها رفع خواهد شد.

محبی با بیان اینکه راهبرد و سیاست دولت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حمایت از تولیدکننده واقعی است، اظهار داشت: هرقدر واحد‌های صنعتی و تولیدی استان فعالتر باشند هم به حل مشکل اشتغال کمک شده و هم تولیدات داخل استان افزایش می‌یابد.

او  بیان کرد: در این میان بانک‌ها نقش موثری می‌توانند در رونق واحد‌های تولیدی و فعال سازی مجدد آن‌ها ایفا کنند که البته در استان همکاری خوبی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ع

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار