با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد

نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی و مسئولان شهرستان کنارک با حضور نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در حوزه علمیه عزیزیه اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده وای فقیه در استان گفت: در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های اشتغالزایی شهرستان کنارک، گفت: با همکاری و همدلی یکدیگر می‌توان بر موانع تولید غلبه و طرح‌های بسیار خوبی را در سواحل مکران اجرا کرد.

وی با اشاره به نعمت امنیت و وحدت در سیستان و بلوچستان افزود: دولت باید با حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در این سواحل، موجب رونق اقتصادی و کسب و کار در این منطقه شود.

با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی در ادامه سفرش به جنوب سیستان و بلوچستان روز گذشته در نشست با نیرو‌های مسلح نیروی دریایی کنارک شرکت و از بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیرو دریایی و اسکله صید و صیادی این شهرستان هم بازدید کرد.

یوسفی فرماندار شهرستان کنارک نیز در این نشست گفت: توجه بیشتر مردم و مسئولان به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان کنارک فرصت مناسبی برای اشتغالزایی در این منطقه است.

حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان کنارک نیز با اشاره به وحدت شیعه و سنی در این شهرستان گفت: بیداری سران طوایف، علما، معتمدین و ریش سفیدان در استان مهمترین عامل این اتحاد است.

مولوی آذین امام جمعه اهلسنت شهرستان کنارک هم گفت: راه اندازی یک بیمارستان استاندارد از خواسته‌های به حق مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/گ

با همکاری و همدلی می‌توان بر موانع تولید غلبه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار