محمد نهاوندیان معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری وارد زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از نمایندگان مردم و مسئولان استانی قرار گرفت.

سفر معاون رئیس جمهور به سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد نهاوندیان معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری شامگاه یکشنبه وارد زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از نمایندگان مردم و مسئولان استانی قرار گرفت.

وی گفت :برنامه مهم من در این سفر شرکت در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی و شنیدن صحبت های فعالان اقتصادی در زاهدان ، میرجاوه و چابهار است.

نهاوندیان افزود :دنبال این هستیم که ظرفیت‌های استان ها و اقلیم های مختلف را به طور میدانی مورد توجه قرار دهیم و موانع تولید در بخش کشاورزی باید کاملاً شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت اجرای دقیق و کامل قانون بهبود محیط کسب و کار است،ادامه داد:اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار همکاری فعال بخش خصوصی را با بخش‌های عمومی تضمین می‌کند و وظیفه اصلی دولت فراهم کردن بسترهای لازم برای هم افزایی عوامل تولید است.

معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری گفت:بیشتر موانع بخش تولید مشکلات ساختاری است تا کمبود های اعتباری و رفع مشکلات ساختاری در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی گفت:صنعت نساجی و صنایع غذایی کشور فرصت صادراتی قابل توجه است و در بخش کشاورزی امیدواریم بتوانیم هدفگذاری سال را تحقق بخشیم.

 بازدید از منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، شرکت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، نشست هم اندیشی با نخبگان و دانشگاهیان، بازدید از حاشیه شهر زاهدان، حضور در کارگروه بازآفرینی شهری از برنامه سفر معاون رئیس جمهوری به استان است.

همچنین سفر به شهرستان‌های کنارک و چابهار نیز از دیگر برنامه‌های دکتر نهاوندیان است.

انتهای پیام/ع

معاون اقتصادی رئیس جمهور وارد زاهدان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار