فرمانداران شهرستان‌های زاهدان، چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند، ایرانشهر، میرجاوه، بمپور، خاش و هامون به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با صدور احکام جداگانه از سوی وزیر کشور منصوب و معرفی شدند.

فرمانداران جدید ۱۰ شهرستان سیستان و بلوچستان منصوب و معرفی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در احکام ابلاغ شده دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور  خطاب به فرمانداران شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.

بنا به ابلاغ حکم‌های صادر شده از سوی وزیر کشور، «ابوذر مهدی نخعی» به سمت فرماندار شهرستان زاهدان، «رحمدل بامری» معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، «رحیم بخش پاک اندیش» فرماندار شهرستان قصرقند، «حمیدالدین یوسفی» فرماندار جدید شهرستان کنارک، «ضیاء الحق هاشمزهی» فرماندار نیکشهر، «ابراهیم افرازه» فرماندار شهرستان بمپور، «ابوذر کوثری» فرماندار شهرستان ایرانشهر، «محمود امیریان» فرماندار شهرستان میرجاوه، «صاحب گل صالحی» فرماندار خاش، «جمشید رخشانی نسب» فرماندار جدید شهرستان هامون منصوب شدند.

همچنین «محمد علی قهرمانی» از سوی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان سرپرست فرمانداری نیمروز و «علیرضا شهرکی» مدتی قبل در حکمی به عنوان سرپرست فرمانداری سراوان منصوب و معرفی شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معرفی فرماندار جدید نیکشهر با حضور قشر‌های مختلف مردم این شهرستان با تقدیر از عملکر صاحب گل صالحی فرماندار سابق اظهار داشت: تاکنون ۱۵ فرماندار معرفی یا جا به جا شده‌اند که به اذعان کارشناسان وزارت کشور یکی از بهترین تیم‌های فرمانداران را استان سیستان و بلوچستان معرفی کرده و این افتخاری برای مردم با وفا، مهربان و توانمند این استان پهناور است.

علی زینی وند در خصوص روند انتصاب فرمانداران ادامه داد: در انتصاب فرمانداران بر روی مولفه‌هایی از جمله توانمندی، قانون گرایی، پاکدستی، صداقت و شجاعت توجه شده است.

وی بیان کرد: فرمانداران باید پایه‌های محکمی در سالم سازی فضای انتخابات ایجاد و با طرفداران هر کاندیدایی که قصد سواستفاده و ایجاد التهاب فضا را داشته باشند با اقتدار و اجرای تمام عیار قانون برخورد کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران در واقع باید محور اتحاد، اجماع، آرامش و انتقادپذیری باشند و در مقابل انتقادات مردم مقاومت و اصرار نکنند، مگر در مواقع اضطراری که آن‌هم بایستی فقط با هدف روشنگری و تنویر افکار عمومی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

انتصاب فرمانداران  سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار