استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای تحقق شعار رونق تولید و بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه در جهت ایجاد اشتغال و کمک به توسعه همه جانبه استان از اهداف مهم دولت به شمار می‌رود.

رونق تولید هدف مهم دولت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: سند توسعه استان در حوزه‌های مختلف با هدف رفع محرومیت‌ها و موانع تولید و ارتقا شاخص‌های خدماتی تدوین شده و با نگاه بلند دولت و حمایت‌های مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به مردم منطقه ارائه شود.

او اظهار داشت: در کنار دولت نهاد‌هایی مانند ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، بنیاد برکت و ... برای توسعه مناطق مختلف سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز با حضور مهمانان ارزشمند کشوری و استانی شاهد افتتاح یکی از بزرگترین طرح‌های دامپروری جنوب شرق کشور در منطقه زرخیز گوهرکوه بودیم.

موهبتی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح پروار بندی ۲۴۰ هزار رأسی دام سنگین استان در خاش آغاز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از نگاه بلند نظام و همت دولتمردان برای رفع مشکلات محرومان گفت: مدیران و فرمانداران و مسئولان سخت کوش در دیگر ارگان‌ها و نهاد‌ها با تلاش‌های شبانه روزی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و محقق ساختن برنامه‌های دولت می‌کوشند.

انتهای پیام/ع

سفر استاندار به خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار